Kategorie

piątek, 17 kwietnia 2015

Wywiad z Panią Eweliną Wnęk

Grono pedagogiczne SP nr 109/ Fot. Agnieszka Leonardi
Natalia Ruczaj: Jak czuje się Pani w nowej szkole?
Pani Ewelina Wnęk: Jako pracownik czuję się w szkole wspaniale. Do tej pory spotkało mnie wiele serdeczności od koleżanek i kolegów z pracy.
N.R.: Czy lubi Pani pracę nauczyciela?
E.W.: Oczywiście, bardzo lubię. Gdy sama sobie zadają pytania co chciałabym robić,
gdybym miała dokonać wyboru ponownie, to stwierdziłam zdecydowanie, że byłby to zawód nauczyciela.
N.R.: Czy dobrze pracuje się Pani z 7-latkami?
E.W.: Bardzo dobrze pracuje mi się z 7-latkami. Moi uczniowie są grzeczni, kulturalni oraz mają bardzo dobre poczucie humoru.W szybki sposób opanowali nowy materiał, zdobywając świeże wiadomości i umiejętności.
N.R.: Jak spędziła Pani ferie?
E.W.: Pierwszy tydzień ferii spędziłam w naszej szkole z uczniami, biorąc udział w projekcie "Zima w mieście". W drugim tygodniu udało mi się wyjechać na wycieczkę na wyspę Lanzarote, która wchodzi w skład archipelagu Wysp Kanaryjskich.
N.R.: Jakie jest Pani największe marzenie?
E.W.: Moim największym marzeniem jest, aby wszystkie pozytywne marzenia ludzi się spełniły :)
N.R.: Dziękuję za rozmowę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz